The Real Torrent Search...powered by GOOGLE

Selasa, September 18, 2007

Suami gagal masukkan ‘buah zakar’

SAYA mendirikan rumah tangga pada Januari lalu, tetapi sehingga hari ini saya belum dapat lagi memasukkan buah zakar saya ke dalam kemaluan isteri. Isteri saya mengadu sakit apabila buah zakar saya hendak dimasukkan. Dia memaklumkan buah zakar saya terlalu besar. Saya berusia 37 tahun, manakala isteri 28 tahun. Apa perlu saya lakukan?

RAHMAN
Johor Bahru, Johor


Walaupun anggota sulit wanita boleh mengembang dan meluas, belum ada lagi wanita memasukkan buah zakar lelaki atau suaminya ke dalam faraj.

Jika dilakukan juga, sudah tentu ia menyakitkan dan suami mungkin ‘pengsan’ dulu akibat kesakitan yang teramat sangat berikutan buah zakar itu sungguh sensitif dan menyakitkan jika dicengkam!

Mungkin yang anda maksudkan ialah zakar, bukan buah zakar. Setahu saya, benda paling besar pernah dimasukkan ke dalam faraj di negara ini ialah bola ragbi. Jadi faraj berkemampuan untuk melega, meluas dan memanjang jika wanita itu mahu begitu.

Sehubungan itu, tiada zakar yang tidak dapat dimasukkan ke dalam faraj kerana wanita mampu mengawal pembukaan farajnya. Jika wanita ini tidak tahu dan panik, mungkin satu jari pun sukar dimasukkan kecuali faraj yang cacat, iaitu pembukaan kecil atau anggota sulit itu kecil dan tidak mampu berkembang ke tahap matang.

Saya syorkan anda dan pasangan berjumpa doktor untuk mendapat bimbingan dan pemeriksaan. Jika ada kecacatan, doktor akan dapat kenali dan memberi rawatan sewajar.

Berita selanjutnya boleh diperolehi di Harian Metro

KOMEN AKU :-

What Da F**K!!!! Memasukkan Buah Zakar!??? Ganaznya sex rumahtangga sehingga ingin memasukkan buah zakar dalam kemaluan isteri. Kalau memasukkan zakar boleh diterima pakai. Tapi kalau buah zakar paham sendirilah.

Maaflah, harinih aku tak dapat nak karang ayat-ayat blog yang sempoi sebab aku nak tergelak. wragagagaghahahahaahahahahahahaha =))

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wahahhaa..seks ganaz 2 .smpai pengsan2 dia hantam

Tanpa Nama berkata...

aku rasa la dia dah puas sumbat batang dia nk sumbat telur plak la ..alih2 bila sumbat telur ,suami smpai pengsan..isteri plak nangis2..ishh.ishhh..slamat x sumbat dua2 masuk skali..hehe

Ahmades berkata...

Pot nih sebenarnya humor jer. Hehehehe. Just untuk gelak-gelak. Tu la lain lain kalau nak tanya soalan kena pikir dulu ayat apa nak tanya. Jangan main tanya ja hehehehe

Tanpa Nama berkata...

2 la ..aku rasa dia mmg berniat nk sumbat dia pnya buah la...kalo dia sumbat dia pyna compom dah masuk ..sebab dia nk sumbat buah la yg x ble masuk 2..ganaz siott..kalo tamau sumbat.biar aku yg sumbat jer..adik aku tgh marah nie...-adik besar-

Malone Chan berkata...

Kami dapat menangani masalah di bawah:-
1. Keletihan masa seks
2. Kelemahan tenaga
3. Kelambatan mental
4. Tekanan kerja dan keluarga
5. Kemandulan
6. Daya tahan

Kami merupakan syarikat dari USA yang cebung dalam bidang kesihatan selama 30 tahun.

Penemuan produk USA yang berasaskan herba-herba akar tradisi, ginseng ,ekstrak buah delima dan cordyceps yang jamin meningkat keinginan seks, peningkatan tenaga, percepatan mental, kekurangan tekanan kerja dan sebagainya. Hasil teknologi terbaru kami dapat menyusun aturkan semula sel yang lemah menjadi lebih kuat.

Kandungan produk yang mengandungi ekstrak biji anggur merah, ekstrak oren merah dan ekstrak biji broccoli dapat menyokong mekanisme pembersihan sel melalui penyelenggaraan persekitaran yang bersih, menghentikan kerosakan struktur sel yang disebabkan toksin, menetapkan semula gen-gen baru ke tahap muda, baru dan segar.
Keajaiban di sebalik produk adalah idea bahan-bahan tertentu dalam nisbah tertentu bekerja di bahagian-bahagian tertentu badan untuk membawa ungkapan genetik muda. Pemprosesan dan nisbah yang unik dalam memberikan kesan yang unik pada pengguna kami. Ia merupakan penemuan yang sangat hebat dan kerana itulah ia menjadi bahan dalam rencana Discovery Channel.

Untuk sebarang keterangan lanjut, sila hubungi kami di WhatsApp 012 345 4977 atau emel agropluz@gmail.com.
Sekian, terima kasih.

Yang benar,
Win
Nu Star International
No. 1, Level 1, Lobby 3, Block C,
Damansara Intan, 47400 Selangor Darul Ehsan,
Malaysia.