The Real Torrent Search...powered by GOOGLE

Khamis, Disember 21, 2006

OMG! Final dah abis dah!

Wahahahahaha...lega rasanya kalau dah abis FINAL!!

Gilalah aku baru sahaja menghabiskan FINAL aku yang terakhir yakni kertas Rekabentuk Rangkaian Kampus. Memang aku target A’lah kertas nih. Senang sangat hahahaahahahah.... :P

Apa aku nak buat eh? Aku rasa masanya dah tiba untuk aku melawat pesta Penang kot, BTW nih adalah summary kertas – kertas yang aku jawab dulu ni :-

  1. Visual Basic degan Pangkalan Data

Kertas peberet aku nih, aku jawab dengan senang hati muahahahahaha..

  1. Prinsip Mikro-P

Another peberet paper :)

  1. Rangkaian Komputer

Teknikali, paper nih agak suck skit tapi aku berjaya menjawab dengan macho dan hensemnya.

  1. JAVA

Paper yang aku rasa tak patut ada dalam FINAL, gila ka apa JAVA ada final huh! Dah la soklan dengan jawapan dalam bentuk coding-coding!

  1. Pembangunan Perisian

Paper nih agak pelik skit, time ujian ngan kuiz aku selalu jer fail tapi mai tang FINAL...mudah pulak jawabnya...pelik sungguh.

  1. Rekabentuk Rangkaian Kampus

Paper dan Subjek kegemaran aku, memang aku jawab dengan yakin dan tulusnya...perghhh.

Owhh... masanya dah sampai untuk “format” kepala otak... >:)

Tiada ulasan: