The Real Torrent Search...powered by GOOGLE

Ahad, Disember 10, 2006

Urine Test....Haduih....

Pada waktu 9.00 am 10 Disember 2006 berdekatan dengan roundabout depan politeknik seberang perai, aku dan member aku kena tahan sebentar sewaktu melalui sekatan jalanraya polis p.pinang. Memang lambat sangat sungguh sampai sejam aku dan member aku kena tunggu.

IC, Lesen dan Road-Tax dah lepas cuma satu benda yang kami keliru adalah time polis misai tu suruh aku dan member tunggu sekejap. Iye lahh takat sekejap tak pa nih bukan sekejap...lama kejapnya nih. Aku pusat tanya nak buat apa suruh tunggu sekejap kami bukannya ada salah apa-apa pon kat sini. Puas sudah gosek polis tersebut barulah aku tau yang aku dan member aku "terpilih" untuk menjalani ujian air kencing a.k.a ujian Urine. Apasal-lah dia susah nak bagitau aku hah?

Al-Kisah, member aku sorang tak lepas ujian tersebut. Ish pasaipa tak lepas nih? Puas sudah aku pikiaq pasaipa tak lepas. Member aku bukannya hisap apa-apa yang pelik pon, takat Winston jer. Tapi dia nih memang perokok tegar jugaklah. Tapi kan kalau gudang garam sungguh kalau hisap sebatang pon memang kantoi ujian urine. Yang heranya tu dia boleh tersangkut. Ini menjadi tanda-tanya kepada aku dan member yang lain.

Lupakan kisah tu sebentar, point utama nak dijadikan cerita adalah esok aku final...ya final dah la tu kena camtu la pulak so rasa bengang semacam jer aku time melangkah pulang dari sekatan tersebut. Terpaksalah kami tinggalkan member kami dengan polis tersebut. Well aku tak-tau apa yang berlaku kepada dia tapi harap-haraplah dia dapat dilepaskan sebab dia menag tak bersalah. Terkantoi pasal hisap rokok aja tu.

Tiada ulasan: