The Real Torrent Search...powered by GOOGLE

Rabu, Ogos 06, 2008

Perogol, GAY dan Keupayaan AKAL

Assalamualikum, dan salam sejahtera.

Post aku kali ini, aku nak tulis sesuatu untuk dibaca oleh Saiful Bukhari.

Bersumpah dengan nama Allah SWT untuk benda-benda yang tidak boleh diterima dengan mantiq manusia? Saya rasa awak Saiful dah tersasar jauh dah.

Fikir, awak muda, gagah perkasa, Anwar pula? Dah tua, sakit pinggang, dan saya berpendapat "barang" anwar pun tak mampu nak masuk ke dubur awak.

Bila awak menyatakan tuduhan liwat terhadap anwar, benda pertama yang Orang Ramai fikir adalah Kenapa awak tak menerajang anwar sebelum di liwat awak? Adakah dengan tuduhan ini awak berpendapat yang anwar merogol awak?

Rogol hanya terletak pada lelaki yang menjahati perempuan, untuk lelaki yang "menjahati" lelaki lain istilah "ROGOL" tidak boleh dipakai sama sekali kerana keupayaan tenaga LELAKI yang boleh sama sekali menolak "kejahatan" berkenaan.

Kalau dalam drama, perempuan tu kita tgk ditanmpar 2 3 kali kemudian pengsan dan seterusnya perogol tersebut terus merogol mangsanya.

Adakah anda cuba untuk memberitahu yang DSAI yang menampar awak 2 3 kali sampai PENGSAN kemudian "merogol" dubur awak? Kuat sangat ka DSAI tu nak belasah orang? Apa ubat yang DSAI minum sampai boleh menampar dan menerajang awak semata-mata untuk merogol awak?

Saya simpati dengan awak, tapi saya lebih simpati dengan DSAI. Tuduhan awak cukup tak bersasas. Kalau tuduhan Tun M terhadap DSAI satu ketika dahulu saya nyaris-nyaris ingin mempercayainya kerana berdasarkan sifat fizikal orang yang kena "rogol" duburnya adalah setaraf umur dengan DSAI. Tapi itupun saya tolak selepas mempertimbangkan beberapa perkara yang tak masuk akal.

Ini, awak, seorang PEMIMPIN UNITEN yang KENA TENDANG. Mengaku tanpa segan silu yang DSAI "merogol" awak. Maaf, otak saya terlalu bodoh untuk menerima dan mempercayai tunduhan ini. Dan bukan sahaja saya, malah sesiapa pun yang mendengar tuduhan ini sukar untuk mempercayainya. Tambahan pula dengan suasana politik sekarang yang mana Media Massa pun tidak lagi menjadi penyampai berita utama Rakyat.

Saya rasa, cukuplah setakat ini post saya. Sekian harap maklom.

Tiada ulasan: