The Real Torrent Search...powered by GOOGLE

Jumaat, Februari 29, 2008

Mencari Pelabur untuk projek Kilang Susu Tin Pekat.

Assalamualikum dan salam sejahtera kepada Pembaca Blog Aku.

Dipendekkan cerita, dua orang member aku telah menemui formula susu pekat tanpa kandungan whey protein (yang kebanyakkannya diperolehi daripada lemak haiwan) kami mula bercadang untuk menhasilkan produk-produk susu bermutu berasaskan formula ini.

Cadangan kami adalah menghasilkan produk halal berasaskan tenusu dengan menggunakan formula ini untuk pasaran Malaysia serta pasaran luar negara seperti Euro, Timur Tengah dan Asia. Malah, ada pihak mengumukakan tawaran kepada kami untuk membeli hasil tenusu bagi tujuan export ke negara timur tengah dan Euro. Produk Halal Malaysia sangat dikenali dan mendapat permintaan yang tinggi di negara-negara timur tengah dan kelompokan eropah.

Ini menjadikan pasaran produk halal amat berpotensi besar untuk berjaya di masa hadapan bagi pasaran tempatan dan pasaran antarabangsa.

Untuk tujuan ini, kami ingin mencari investor yang ingin melabur didalam projek kami ini. Sebanyak RM 40J (lump sum) diperlukan untuk kos-kos pembangunan kilang Susu tin pekat ini. Projek ini dijangka menghasilkan turnover sebanyak RM 108J setahun boleh membawa pulangan besar kepada pelabur yang melabur di dalam projek ini.

Sekiranya anda berminat, kami boleh menghubungi anda atau kami sendiri datang ke tempat anda untuk memberikan penerangan terhadap projek ini. Hubungi :-

En Afandi : 017-5511160 atau,
En Zaidi : 013-4121461, 016-4421461

untuk maklumat lanjut mengenai projek ini. Dan diulangi, sekiranya anda amat berminat dengan projek ini dan ingin bertemu kami face-to-face sila hubungi kami untuk menjadualkan pertemuan pihak anda dengan kami.

Terima kasih, sebarang pertanyaan bolehlah diajukan di admin[at]amfstores.com.my

Tiada ulasan: