The Real Torrent Search...powered by GOOGLE

Jumaat, Oktober 16, 2009

E-Undi

Assalamualaikum dan salam Sejahtera,


E-Undi, adalah satu masalah yang harus diperkatakan disini. Maksudnya yang bakal mengira undi adalah bukan terdiri daripada manusia, tetapi mesin yang dikenali sebagai server yang akan menggantikan tenaga manusia dalam mengira undi.

Maahhh, manusia perlu disogok dengan beberapa jumlah fulus sekiranya diperlukan undi mereka. Dengan kegunaan e-undi, maka tidak perlu lagi beban kewangan yang teruk dalam usaha membeli undi. Semuanya jadi mudah dan senang.

Hanya menggunakan cara berikut :-
cmd:>> convert from table "undi" value="pro-Mahasiswa" to value="pro-Aspirasi"
cmd:>> enter
Maka secara automatik, pro-Mahasiswa akan kehilangan semua undi, dan semuanya beralih kepada pro-Aspirasi dengan cara yang cukup efisyen, menjimatkan kos fulus.

Kepada mahasiswa, perhatikan yang anda sedang dimanipulasikan. Bermula dengan membandingkan akal anda dengan lembu mengenai teknologi IT, kemudian anda akan menjadi lembu yang akan mengikut teknologi.

Anda akan dilembukan, sekiranya anda tidak berjuang untuk membebaskan diri anda dari kancah kelembuan IT yang teruk menular dikalangan IPT, ini termasuk membawa masuk ilmu-ilmu yang mencabar kesongsangan minda anda.

Bangkit, dan tegaskan kepada IPT anda yang anda bukan lembu IT, tetapi mereka yang akan mewarisi ilmu IT dan mempergunakannya kearah keadilan, kesejahteraan dan keharmonian masyarakat disekeliling anda.

Sekian mesej dari saya.

Tiada ulasan: