The Real Torrent Search...powered by GOOGLE

Ahad, Mei 14, 2006

Apabila Streamyx Terputus..... :(

Masa ini dalam sejarah aku.....waaawawawawaw huhuhuhuhuuhuh..... :(

Korang tengok kat sini, inilah yang dikatakan TM NET servis yang bagos dan baikk.. servis camni menyebabkan aku kena ayat nih dari sorang awek dah la cun , baik, berpandangan jauh, cukup berinfomasi dan lawa pulak tu.....huhuuh... :(


Aku sungguh sedih.. pada 14 Mei 2006 aku ber"YM" dengan beliau dan biasalah, aku pon tak betul sangat time tu disebabkan melakukan kerja-kerja yang diarahkan oleh boss bodoh aku tu.. Diorang ugut aku dengan akan men"fail"kan keputusan praktikal aku....

Terjadilah "perang" kecil-kecilan. Aku megakui kesalahan aku tapi... tapi..... streamyx telah menghancurkan segalanya... STREAMYX...YAAA STREAMYX telah disconnect time tu dan aku dapat ayat yang aku rasakan dapat "membunuh" aku ketika tu... sekarang ih pon membunuh aku jugak huhuhuhuhhu.....

kepada awek tu kalau dia terbaca blog aku nih... aku minta maaf.... MINTA MAAF WAHAI AWEK CUN, BAIK, BERINFOMASI, PANDAI, CANTIK...... Malam tadi streamyx terputus. Connection tetiba down dan time bila aku connect balik jer... huhuhuuh dapat ayat pedih yang aku sendiri tak sangka....... :(

Tiada ulasan: